Čuječnost za otroke in mladostnike

Ko otroke in mladostnike učimo čuječnosti, jim damo orodja, ki jih potrebujejo za krepitev samozavesti, učinkovitejše spopadanje s stresom in razumevanje ter obvladovanje zahtevnih ter neprijetnih situacij.

Poučevanje pozornosti otrok lahko pomaga oblikovati tudi tri kritične veščine, razvite v zgodnjem otroštvu:

pozornost in zapomnitev informacij,

preklapljanje med nalogami in

ustrezno odzivanje na dražljaje.

Te sposobnosti so znane kot izvršilne funkcije in so bistvene za naprednejše naloge, kot so načrtovanje, sklepanje, reševanje problemov in pozitivni socialni odnosi.

Povečana pozornost, samokontrola, sodelovanje v razredu, sočutje.

Izboljšana akademska uspešnost, sposobnost reševanja konfliktov, splošno počutje.

Zmanjšana raven stresa, depresije, tesnobe, motečega vedenja.

Vsebina in potek učenja čuječnosti:

Učenje čuječnosti poteka V SKUPINI in/ali INDIVIDUALNO.

Spoznavanje os. principov čuječnosti na ustvarjalen način, razumljiv in zanimiv za otroka. Uporaba igre.

Vaje čuječnosti.

Spodbujanje in podpora pri ohranjanju rednih praks. Z rutino vadbe namreč krepimo svojo pozornost.

Individualiziran program spoznavanja sebe s čuječnostjo (glede na posameznikovo stisko; motnje hranjenja, samopodoba, depresija, tesnoba, panični napadi).

Še trimesečno spremljanje napredka in podpora.

Prej kot se otrok ali mladostnik seznani s čuječimi praksami, večja je priložnost, da jim pomagamo pri razvijanju odpornosti in izboljšanju prakse čuječnosti, ko odrastejo.

Spremljaj me preko socialnih omrežij ali pa se prijavi na prejemanje email novic in ne zamudi novih delavnic za otroke in mladostnike: